SLM CNM BEN NİHAL HİÇ SEX YAPMADIM KONUSU BİLE AÇILSA FENA AZIYORUM DENESEKMİ BİŞİYLER :)
NUMARAM: 0035 351 57 32

Zengin koca bulmuştum

Fakir dünyadan geldiği için zenginlik başını döndürmüştü. Normalde
kapalı tesettürlü bir hanım idi. Kocasının dekolte hanımlara baktığını
duydukça çok kızıyordu. Kocasının amca kızının kocası hakan enişteleri
vardı. Çok samimiydiler. Kocasıyla da arası çok iyi idi eniştenin.
Eniştenin adı hakandı. Karısı da Nuray..yani ben ve karım. Bir gün bana
yaa ağabey kocam gittikçe yoldan çıkmaya başladı ne yapıcam dedi. Benle
çok rahat konuşurdu. Bende ee erkek o demek ki sende eksiklik var ki
gözü dışarıda dedim. Oda ama ağabey seni yakın gördüğümden rahat
konuşmak istiyorum deyince tabi dedim. Zaten son zamanlarda bana ilgi
duymamaya başladı deyince bende anlamıştım zaten şimdi senin yapacağın
evde onun o dediği dekolte kadınlardan daha seksi olman dedim. Ama üst
dairede akrabaları var dedi. Bende ne fark eder ki sen yine dekolte ol
deyince oda başkalarının da yanında mı dedi. Bende canım hatlarını belli
eden daracık kıyafetler uzun etekte bol yırtmaçlar gömlekte bazen üst
düğmeler açık ol ki sende de ne güzellikler olduğunun farkına varsın
dedim. Oda yattığımızda istediği gibi farkına varıyor zaten deyince
bende tamam tamam o zaman bildiğin gibi davran dedim. Oda aman hakan
ağabey kızma ne olur yardım istiyom senden kocamı kaybetmek istemiyom
deyince bende kızım ben diyeceğimi dedim deyince oda ama ağabey beni
başkalarının dekolte görmesinin günah olduğunu düşünüyorum deyince bende
bak yalan söylemek günah ama bir tek yuva kurtarmak için sevap eee
sende yuva kurtaracaksın yuva kurtarmak için her şey sevaptır diye
düşünüyorum dedim. O zaman yardımcı olacan bana ama kimse bilmeyecek
utanırım beni sen istediğin gibi yönlendir ne dersen yapacağım dedi.
Bende peki benim yararım ne olacak bundan dedim. Oda gülerek e bal tutan
parmağını yalar deyince ben elimi birden bacak aralarına atıp eteğin
üstünden amını avuçlarken ya bunu tutan dedim oda ama ağabey utanıyom
valla dedi. Bende bak kız artık bana ağabey demek yok. Bundan sonra ben
senin manitan olacağım seni kocana hazırlayacak bir manita dedim. Ama
hakancığım beni hepten yoldan çıkarmıyon mu böyle deyince bende
çıkaracam ki kocan senin gibi güzel bir dişi görecek dedim. Oda sadece
kocama razıyım da başkaları görmese bari dedi. Bende başkaları görmese
kocan farkına bile varmaz dedim. Sonra planımı anlattım ona oda gülerek
vavv çok utanırım o kadarını da yapamam dedi. Bende o kadarını değil
daha da fazlasını yapmalısın dedim. Oda peki Nuray abla öyle şeyler hiç
yaptı mı dedi. Bende onu iştahlandırmak için bizim fantezilerimiz
sırasında otomatik makine ile çektiğimiz resimleri gösterirken artık
sırdaşız sadece erkekler değil sende gör bunları deyip resimleri
gösterdim. Kadın utancından kızardı yaa ağabeyi bunlar ne kim çekti
bunları dedi. Bende ee biri çekmiştir dedim. Erkek mi kadın mı çekti
deyince bende yaa gördün mü erkek tabi dedim. O zaman sen karını
erkeklere sonuna kadar gösterdikten sonra bende birazına varım dedi.
Bende yine amını etek üstünden avuçlarken kız bu birazını denedikten
sonra sınır koymaz artık dedim. Bu kez elini elimin üstüne atmadı. Elim
amı üstüne oynuyor, okşuyor, avuçluyordu. Bende onun elini sikimin
üstüne getirip dimdik olmuş sikimi avuçlattım. Bana yarı kıvranarak
hakan ağabey ne olur bırak beni fena oluyorum dedi. Bende kız fena ol ve
beni de fena et deyip bu kez dudaklarına yumuldum ellerimde memelerini
avuçluyordu o arada içerden nurayın sesi gelmeseydi kim bilir nerelere
kadar gidecektik. Aradan birkaç gün geçti. Yine baş başa kaldığımızda
bana ağabey bugün arkadaşlarıyla geldiler eve. Bende ipek dar gömlek ve
streç uzun etekle karşılarına çıktım. Etek o kadar dardı ki arkadan
yarmalarım arasına giriyordu arkadaşları fark ettiler. Hepsinin de önü
dimdik oldu bizimki oralı bile olmadı dedi. Bende kız daha da açıl dök
mallarını ortaya dedim. Oda valla utanıyom herifler öyle bakıyorlardı ki
sanki gözleriyle beceriyorlardı deyince ben kız gözler değil bu deyip
elini kalkmış sikimin üstüne götürüp bunun gibiler becermeli dedim. Oda
kızdı bak ben orospu değilim kocamı elde etmek için biraz dekolte
olurum ama ileri gitmem dedi. Bende kız orospuluk o işi yapanın parayla
yapmasıdır sen mecburen kocanı kurtarmak için yapacan dedim. Oda
kurtaracağımı bilsem beklide yapardım dedi. Bende memelerini avuçlayıp
okşarken valla sende hiç fırsatı kaçırmıyon dedi. Bende eee orospu olan
bir hanımı eğlendirmek ve bu işten de zevk almak benim için çok hoş
deyince oda ya ağzımı da bozdun benim neler konuşuyorum senle yaa dedi.
Bende gülerek yine eteğinin üstünden amını avuçlarken sadece ağzını mı
burayı da bozmak isterim dedim. Oda gülerek orayı bozan bozmuş sen Nuray
ablayı bozarsın dedi. Bende gülerek zaten oda bozuk dedim. Oda ee porno
resimleri elin oğluna çektirirken bozarlar tabi deyince bende ona ben
karımı seviyom ona yeri geldiğinde zevk vermekte sınır tanımam deyince o
nerde bende öyle koca değil bana zevk vermeyi yuva bozmaması için
baksana her şeyimi döktüm ortaya dedi. Bende kız daha iyi dökemedin onun
yanında arkadaşları sana sulandığına göre demek ki sende iş var biraz
daha açıl hatta yanında arkadaşlarına iş ver onlarda elimdeki amını
avuçlarken burayı okşasınlar biraz dedim. Oda sadece o kadar mı dedi.
Bende hele bir okşasınlar sonrası senin bu güzel amının ıslaklığına
kalmış dedim. Am dediğimde yüzü kızardı. Aradan bir zaman daha geçti.
Yine fırsatını bulup Nuray mutfakta iken onla konuşmaya başladım. Kız
nasıl gidiyor işler dedim. Oda çok dar gömlek giydim. Farkında değilmiş
gibi üst düğmesi kapalı altı açık sonrası kapalıydı. Aradan memelerim
sutyenden görünsün diye üstelik sutyende tüldü deyince bende çok
zevklendim ah tam hayalimdeki gibi sonra dedim. Altta da streç dar
etekten külotsuz kalçalarım fışkırıyordu astarsız etek olduğunda mümkün
olduğunda kapı aralıklarında durdum ki içimde bir şey olmadığı belli
olsun diye birde kocam bana gündüz telefon açtım yoktun nerdeydin
deyince bende erkeklerin yanında ona benim terzi cemale gittim bu
giydiğim eteği yaptırdım dedim. Oda kimmiş bu cemal nerden buldun onu
deyince bende Nuray ablamın terzisiymiş hakan ağabeyninde tanıdığı
olduğundan Nuray abla çok rahattı hep dekolte elbiseler yaptırıyor ona
dedi. Oda ama ben onu o kadar dekolte görmedim ki deyince kadında o
sadece hakan ağabeyin yanında onun arkadaşlarına dekolte oluyor dedi.
Oda kız sende döktün mallarını yani ondan mı öğrendin böyle kapalıyken
de dekolte olmayı deyince karısı da aslında benim hoşuma gidiyor bende
onun gibi arkadaşlarının yanında böyle giyindim sakıncası varsa hemen
değiştireyim deyince oda ben nurayı dekolte görürsem senide o kadar
arkadaşlarımın yanında dekolte olmana izin veririm arkadaşlarımda
sevinir değil mi deyince onlarda yutkunan bakışlarla tabi dediler.
Kadında yarın akşama gelecek Nuray abla geç vakitte hakan ağabey onu
almaya gelecek isterseniz sizde erken gelirsiniz dedi deyince kocası
geleceğiz bakalım senin nurayın ne kadar dekolte dedi. Kadında aslında
bende sana inanmak isterim beni dekolte görürsen kızmayacağına dedi.
Adamda nasıl yani dedi. Kadın belki beni dekolte görür kızarsın deyince
adam erkek terziye gidiyorsun bu kadar dar etek diktiriyorsun
kalçalarının yarıkları dahi ortada memelerini de açıyorsun bende merak
ettim böyle kapalı bir kadın nereye kadar açılacak diye dedi. Oda valla
kocamsın ne kadar izin verirsen o kadar açılırım dedi. Oda benim için
fark etmez. Arkadaşlarımdan destek alabilirsin Nuray kadar dekolte
olabilirsin dedi. Kadında başımı da açayım mı deyince oda gülerek
kalçanı memeni açıyon da başını niye açmayasın ki dedi. Kadın ya Nuray
abla çok dekolte olursa dedi. Oda burada arkadaşlarımın yanında ne kadar
dekolte olursa sende o kadar dedi. Aslında erkek karısı ile
ilgilenmiyordu. Dostu var diye yaptıklarına da ses çıkaramıyordu. Ertesi
günü kadın iş yerime geldi. Bana durumu anlattı. Uydurma erkek terzi
hikayesini de anlattı. Nurayı ne kadar dekolte istediğimi sordu. Bende
akşam ben geleceğim bana ne kadar görünmek istersen o kadar olabilir
dedim. Sonra da nurayı arayıp ona birseni durumunu anlatıp birsene
yardımcı olmasını ve bunun için birsenle birlikte akşam istediği gibi
hareket etmesini istedim. Oda tamam dedi. Telefondan sonra birsen bana
dudaklarıma öpücük kondurup akşama gelmemi istedi. Akşam gittiğimde evde
bana kapıyı açanı ilk başta tanımadım. Aşırı makyajlı süper minili
askılı bluzlu bluzun dekolteliğinden sutyensiz memelerin çoğu ortada
olan bir kadın açtı. Şaşırarak ona yanlış mı geldim yoksa deyince
gülerek gel hakan ağabey o kadar değişmiş miyim ya dedi. Bende kız
birsen sen misin dedim. Oda içeri gel kocamın arkadaşları da var dedi.
İçeri girip onlarla selamlaşırken eşimi de birsen kadar açık gördüm.
Erkeklerin karşısına oturmuş mini eteğiyle bir sere serpe oturmuştu ki
ufacık kırmızı külotu çizgi gibi görünüyordu. Erkeklerle tokalaşıp
karımın yanına oturdum. Ona kız böyle güzeldin de neden giyinmiyordun
böyle deyince oda gülerek valla birsene teşekkür etmeliyim beni böyle
açtığı için bileydim daha önce açardım dedi. Birsen de yanımıza oturup
bana ağabey Nuray abla beni böyle açtı nasılım dedi. Bende buradaki
erkeklerin yutkunan bakışlarından ne kadar güzel olduğunuzu anlamanız
lazım dedim. Birsen de erkekler içinde ilk kez bu kadar açıldım dedi.
Bende harikasın kız. Bu güzellik saklanmazdı. Oda gülerek kocam Nuray
abla kadar açılabileceğimi deyince bende o kadar denedim. Bileydim
kızmayacağını Nuray ablayı daha da açardım dedi. Bende kocasına dönerek
ne dersin bacanak Nuray açılsın mı biraz daha dedim. Oda açılmasını kim
istemez istersen şu arkadaşlara soralım deyince bende gülerek ya kim
genç ve güzel bir kadının daha da açılmasını istemez dedim. Onlarda
gülerek baş salladılar. Yalnız bir sorun var dedim. Bacanak nedir dedi.
Bende benim zilli karım açılacağı kadar açılmadı mı buradan sonrası
nasıl açılacak onu da misafirlere bırakalım bari dedim. Oda tamam
birsene de sözüm vardı oda Nuray abla kadar açılacak diye deyince bende o
zaman arkadaşların arasında kura çeksinler kazanan biri karılarımızla
yan odaya gidip isteklerini onlara iletsin dedi. Daha heyecanlı olsun
oldu olacak odaya önce Nuray abla ile gitsinler birsen de öbür odada
beklesin kazanan ne kadar isterse o kadarını sırayla açsın dedi.
Kararlaştırdık. Biz en son gidecektik. Kadınlar odalarına gittiler. Biri
kazandı odaya girdi nurayla baş başa kaldı bir süre sonra öbür odaya
gitti. Sonra oradan tuvalete gitti. Sonra öbürü gitti. Ordan çıkıp
birsenin odasına gitti. Sonra en son bacanak nurayın odasına bende
birsenin odasına gittim öyle anlaşmıştık. Odada baktığımda birsen
çırılçıplaktı. Yatağa uzanmış amını açmış uyuyor gibiydi. Harika amı
vardı. Am ucuna gittim o hayallerini kurduğum amı öptüm. Oda hakan
ağabey nasılım istediğin gibi orospu oldum işte hepside öptüğün yeri
öpüp yediler daha kocamda bir şey yok dedi. Bende benim nurayımın
odasına gittiğinde onunda amı emiliyordu. Bacanağın omzuna tık tık diye
vurup ona kolay gele bacanak o amı istediğin zaman öpersin sen gelsene
deyip birsenin odasına getirdim. Birsen çırılçıplak kocasının yanında
beni görmesine rağmen oralı olmadı. Bacanağa ya birsen harikaymış deyip
çömelip amını öpüp sonra ya bu güzel amcık öpülmez mi sende sikini
zevkini bilmiyorsun dedim. Adam arada bir çapkınlık yapar ama böyle
güzel am dururken başka amda sikilmez yani çabuk sik bunu yoksa
dayanamayacağım ben sikeceğim dedim. Yutkundu. Biraz fazla ileri gittik
galiba ben bırakacaktım birseni diye açılmasını istedim ama galiba
haklısın bu am bırakılmaz dedi. Bende herıld yani dedim. Ama bu arada
Nuray ablanı da herkes öptü oda yanıyordur şimdi ben gitmezsem
arkadaşların onu sikmeye sıraya geçerler dedim. Sonra da sen işine bak
ben arkadaşlarını göndereyim istersen bizde karılarımızla baş başa
kalırız dedim. Oda kızacaklar ama ne edek yani dedi ve dur ben içeri
gidip göndereyim onları dedi ama biraz sonra geldi bana yaa gitmiyorlar
karıları böyle çıplak gördükten sonra ikisinin de amlarını emdikten
sonra bir şey yapmadan gitmeyiz diyorlar ne yapacağız dedi. Şimdi
başımıza iş te çıkarırlar dedi. Bende öpülmeyle sikilmenin bir farkı var
mı dedim. Yok dedi. O zaman biz onlara yarım saat izin vereceğiz
çıkacağız ne ederlerse ederler o zamanda dedim. Oda düşünemiyorum
birsen gibi kapalı bir hanımı başkalarının sikmesini dedi. Bende boş
ver ya sen zevkine bak dedim. Sonra foto makinesi vardı. Film yoktu.
Yakındaki bir fotocudan filim aldırmaya gönderdim onu. Nuray da birsenin
odasına geldi hey ne oluyor dedi. Bende orospum sende birsenin yanına
yat şimdi beş erkeği yarım saatte rahatlatacaksınız bizde poz çekecez
dedim. Birsen hakan ağabey ilk sen gel üstüme dedi. Erkekler yoo önce
biz deyip soyunmaya başladılar. Sonra kızlara yumuldular. Ortalık
karıştı. O arada bacanak geldiğinde maç başlamıştı.herifler buldular
harika amları bir birine bir diğerine sokuyorlardı. Birsen kocası
dışında ilk kez yarak yiyordu ve hem de dört erkek onu ayrı ayrı
sikerken kocası ve ben fotoğraf çekiyorduk. O manzarayı anlatmaya tarif
yetmezdi. Dört erkek karıları birer sefer siktikten sonra çabuk çabuk
giyinip gittiklerinde bizde sikmek istedik onlarda bu amlar sizin
istediğiniz kadar siker ve siktirirsiniz şimdi ne olur bırakın dedilerse
makinede poz vardı ve ben birsenle poz vermeden bırakmam dedim. Kocası
çekerken ben birsenin amının derinliklerine kadar sokarak poz verdim.
Birsen de gülerek bana çok pezevenksin bir beni sikebilmek için beni ve
karını kaçar kişiye siktirdin dedi. Bende kız bu amın için değer dedim.
Bacanakta bende Nuray ablayla poz verecem dedi. Bende ver tabi dedim.
Karımı çektim. Sizde şimdi kim bilir belki de çekiyorsunuz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir